zondag 22 januari 2012

Doelpunt: Stefano Lilipaly | 1-0 |



Stefano Lilipaly startte zondag in de basis, scoorde de openingstreffer en werd uitgeroepen tot Man of the Match. “Ik zit tien jaar in de jeugdopleiding. Dit was voor mij het moment om te bewijzen dat ik het aan kan”, reageerde Lilipaly na afloop.


“De 1-0 viel op een erg prettig moment. We stonden erg onder druk. Ik probeerde hem in een keer te trappen maar raakte de bal verkeerd, toen kreeg ik via Duplan nog een kans. Hij ging er lekker in”, beschreef hij zijn treffer.

“Stefano heeft zich zo sterk ontwikkeld”, motiveerde Jan Wouters na afloop zijn keuze voor de 22-jarige middenvelder. “Ik vond dat we te weinig diepgang op het middenveld hadden en Stefano heeft laten zien dat hij dat 90 minuten kan volhouden. Bij Jong FC Utrecht heeft hij ook laten zien dat hij vier, vijf keer in een wedstrijd voor het doel komt. Ook dat heeft hij vandaag getoond."

Short Link: http://bit.ly/z5tcDT